• Home
  • Forretningsområder
  • Mobile Device Management
    • Er du klar til MDM 2.0
    • XenMobile
    • XenMobile Sharepoint
    • XenMobile til iPhone & iPad
    • Mobil Workshop
    • Mobile Device Management
    • Sikkerhed til iPhone and iPad – Prøv gratis i 30 dage.
  • Sikkerhed
    • Kaspersky AntiVirus
    • WatchGuard firewalls
    • Mobil sikkerhedsløsning
  • Referencer
  • Om Mobile Advisor
    • Partner
    • Kontakt
    • Medarbejder
    • Karriere
  • Mobil Blog
Home » Hosted MDM, Mobil Blog, Mobil device management, mobil sikkerhed, Mobil-sikkerhed.dk, mobiltity, Strategisk rådgivning, Uncategorized » RIM’s Administrerende direktør undskylder for endnu en blackberry afbrydelse

RIM’s Administrerende direktør undskylder for endnu en blackberry afbrydelse

22/09/2012 Posted by ejalbracha under Hosted MDM, Mobil Blog, Mobil device management, mobil sikkerhed, Mobil-sikkerhed.dk, mobiltity, Strategisk rådgivning, Uncategorized

Thorsten Heins siger ingen data eller meddelelser blev tabt tidligere på ugen, da endnu et nedbrud efterlod mange blackberry bruger uden brug af e-mail og internet.

RIM president og CEO Thorsten Heins har undskyldt en e-mail, internet og BBM udfald, der ramte kunder i hele Europa og Afrika tidligere i dag. Tidligere på dagen, da en RIM talsmand fortalte at han var usikker på, hvordan mange af sine kunder var blevet påvirket, men så vidt som de var klar over problemet var begrænset til Vodafone-enheder.

Heins (billedet) insisterede på, at ingen data eller meddelelser var gået tabt under nedbruddet, med op til seks procent af sine berørte kunder. “Jeg vil gerne undskylde til de BlackBerry kunder i Europa og Afrika, der oplevede en indvirkning på deres servicekvalitet tidligere i morges,” sagde han. “Den BlackBerry-tjenesten er nu fuldt restaureret og jeg kan rapportere, at ingen data eller meddelelser gik tabt.” “Op til seks procent af vores brugerbase kan være blevet påvirket. Foranalyse tyder på, at disse kunder kan have oplevet en maksimal forsinkelse på tre timer i levering og modtagelse af deres budskaber. Vi gennemfører en fuld teknisk analyse af denne servicekvalitet problem og vil rapportere, så snart den konkluderer. Jeg igen vil gerne undskylde over for de kunder, der er blevet påvirket i dag. En erklæring fra RIM havde sagt: “Vi undskylder for eventuelle kunder påvirket af den BlackBerry-tjenesten spørgsmålet i dag. Vi kan bekræfte, at tjenester er blevet restaureret og er nu fungerer normalt. ” Det var den anden nedbrud BlackBerry-brugere har lidt i det seneste år efter en tjeneste svigt i oktober sidste år ramt millioner af kunder i Storbritannien.

Tags: BlackBerry

« NFC betaling halter med de engelske kunder?
iPhone 5 bliver solgt for op til 6500kr på eBay »
Kontakt os 71 99 31 07

Vedr Citrix kontakt

Kim Rene Jensen
Business manager
krj@mobileadvisor.dk

Mobil nyheder
  • Airtame – trådløs skærmdeling
  • Citrix XenMobile nye Enterprise Edition opgraderings Tool
  • Heartbleed er gen-genopstået i androidverden
  • Samsung på vej ind i – Det forbundne hjem
  • XenMobile & LG Gate
  • OMA Device Management tilbage i Windows Phone 8.1
© My CMS